☻ SALE UP TO 75% OFF ☻

Home » Over Moonies » Mijn bestelling

Mijn bestelling


Krijg ik een bestelbevestiging nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, wij versturen een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres. Als je betaald hebt, de betaling gelukt is en de bestelling verzonden is, krijg je nog een mail van ons met de verzendbevestiging.

Mocht je geen mail ontvangen hebben, check even je ongewenste mail/spam voordat. Anders kun je contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een betaalde bestelling te annuleren. Wel kun je je bestelling retourneren

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl hij al wel binnen zou moeten zijn. Wat nu?

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet binnen hebt! Wanneer je de verzendoptie zonder Track & Trace selecteert, kun je je bestelling helaas niet volgen. Het zou kunnen zijn dat je pakketje vertraging heeft of kwijt is geraakt bij PostNL. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Je kunt ons altijd een berichtje sturen via Instagram DM of WhatsApp, wij helpen je graag verder!

Ik heb een beschadigd/verkeerd pakketje ontvangen. Wat kan ik nu doen?

Allereerst onze excuses dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Uiteraard gaan we dit voor je oplossen. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice?  

Mijn bestelling is een cadeautje voor iemand. Zouden jullie het in kunnen pakken?

Al onze bestellingen worden ingepakt als cadeautje, of het nu voor iemand anders is, of voor jezelf :) Als je wil dat we een boodschap opschrijven bij de bestelling kun je dat laten weten bij 'opmerkingen' tijdens de afhandeling van je bestelling.